23 Kasım 2009 Pazartesi

Kader'e İnanır mısınız ?


O adam , o yaşlı adam artık aramız da yok malesef.Her gün okula giderken onu görürdüm , çiçeklerini sulardı etrafa dinç bi şekilde bakardı hep ; ama eskidendi artık o.Çok garipime gidior , şimdi daha bir kaç gün öncesine kadar onu çiçek sularken görüyordum , şimdi onlar onun mezarına suladığı çiçekleri götürüyor.Kader mi bu?Bazen kadere inanmak bile istemiyordum gerçekler gibi ama inanmak zorundayız tıpkı hayatta olan her şey gibi.Peki neden bu kader hep tam olmayacak zamanda vuruyor , neden ? Hep bu üzücü olayları kader ile bağdaştırdığımız için mi sizce ?Belki , neden olmasın .. Şimdi ki duygularımı yazarken söylemeliyim ki o yaşlı amca ile muhattap bile olmadım gerçekden uzun süredir konuşmadım sadece bakıştık.Galiba her zaman konuşmaktan korktuğum içindir.

         Etrafımdaki insanların gözlerine bakarken hiç üzüntü görmedim sanki insanlar kandırırcasına üzülüyor gibi idi farklı bir bakışlar içersinde idilerdi. Acaba bende ani bir şekilde ölürsem bunlar mı olucaktı.Hiç bir fikrim bile yok aslında hiç ölmedimki zaten olsun ..
         Ben bir çok kez intiharı düşündüm ve yapmaya da karar verdiklerim oldu .. Aslında yapabilirdim ama hep şu aklıma geldi o amcaki gibi.Ben öldükten sonra hayat değişecekmiydi , insanlar üzülecek miydi ve o üzülecekmiydi.Şu olurdu galiba.Babam içkiye yeniden başlar , yada intihar ederdi ya da bizimkiler boşanırlardı ya da hiçbiri . Sanki ben hiç dünyaya gelmemiş gibi de devam ederdiler hayatlarına.Peki arkadaşlarım , dostlarım ve diğerleri .. Bensiz sigara , nescafe , çay ve en güzeli o herkesçe kabul edilen kaliteli espiriler eskisi kadar güzel olucakmıydı bensiz.Bunları düşünmek o kadar çok vaktini alıyor ki hayatta intihar edicek vaktin bile kalmıyor.Tabi bunlar güzel yanları.
Peki diğerleri ne olucak.Üzdüklerim , kırdıklarım , kıskandıklarım ve izinsiz bir şekilde o hayal ettiğim kız.Onlara bir özür dilemeden mi gidicektim ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder