26 Ekim 2011 Çarşamba

Yanlış Yorumlanan Sorunlar


Farkındaysanız şu sıralar çok zor günler geçiriyor Türkiye.Hem terör hem de deprem faciası üst üste geldi.Bir yandan da içki ve sigara zam olayı.Ben bu terör ve deprem hakkında görüşlerimi bildirmek istiyorum.Tamam Van terör şehirlerinde başka yer alıyor ; fakat bu depremi kesinlikle  terörle birleştirmememiz gerektiğini düşünüyorum.Sosyal paylaşım sitesi olan –Facebook- da şu cümleler dikkatimi çekti.
“Deprem bölgesindeki BDPli belediye başkanlar çağrıda bulunuyor;
-İş makinelerini buraya gönderin.
-Doktorları buraya gönderin..
-Polisler buraya gelsin..
-Mehmetçik bize yardım etsin..
-Para gönderin....
CEVAP VERME ZAMANI ASLINDA
İş makinelerini yaktınız , doktorları öldürdünüz , polisi taşladınız , mehmetçiği şehit ettiniz , gönderilen paraları belediyeniz pkk ya verdi.

Gerçekten de çok doğru , öldürmedikleri doktor , öğretmen vs. kalmadı  ; ama şuan bu cümleleri kullanmanın yeri değil.Kesinlikle gerçeklerin ne olduğunu anlayacaklardır.Acaba Pkk mı bize yardım ediyor , yoksa Türk Milleti mi diye ? Hani genelde insanın başına kötü birşey gelince tövbe kavramı ortaya çıkar ya aynı o işte bu durum da.

Aslında empati kurmamızın tam zamanı.Acaba orada sevdiklerimi kaybetseydim , pkk lı olmadığım halde oradaki depremle hayatını kaybeden (geberen) teröristlere sevinebilir miydim? Hayır , kesinlikle asla.Şuan bizler oradaki ağlayan anne ve babaları düşünmemiz gerek.Bakın 22 tane gül gibi öğretmenimiz vefat etmiş.Hala daha sevinmeli miyiz bu depreme ? Bırakalım terörizm ile devlet ilgilensin.Ne kadar şehit vereceğiz , ne kadar daha bu sorunlar devam edecek , ne kadar bunlarla oyalayacaklar halkımızı mechul ; ama biz sadece dua edelim , masum insanlar için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder