14 Ocak 2010 Perşembe

Yaşanmış Sahnelerin Anlamları ya da Anlamsızlıkları


1.Sahne : Gözlerden Uzak Dur

2.Sahne : Yağmur'u sev ve kimse fark etmeden yağmurun altında ağla

3.Sahne : Kahve'ne bir kaşık da olsa şeker atmayı dene ..

4.Sahne : Hayallerin için savaşmalısın biliyorsun değil mi ? Hımm Kahvene şeker attığın için sevindim . Gerisi gelicektir inan bana ..

5.Sahne : Her 5 İnsandan 4.9'u gördüğüm kadarıyla sigara içiyor ..Artık bende 0.1'lik dilimde olmak istiyorum ..

6.Sahne : 364 gün daha bitti ..Kalan 1 gün de kaybettiğim günleri kazanıcağımı hiç sanmıyorum..Şimdi şarapçıları daha iyi anlıyorum ve kendime bakarak basit bir şarap kadar değersiz olduğumu hissediyorum ..

7.Sahne : Dünya'da ölümden başkası yalan diyorlar ama zaman geçiyor geri alamıyorsun bu bir gerçek , kaybettiğin insanlar gidiyor ölmeden geri alamıyorsun bu da bir gerçek , sabahın son saatlerinde içtiğim sigara bitiyor geri alamıyorsun ..Aslında herşey gerçek . Yalan olan ne biliyormusunuz insanların gerçekleri kabul etmemesi ..

8.Sahne(Son) : Keşke herşey şimdiki gibi yazmak kadar kolay olsa ama gerçekleri yaşamanın vakti geldi .. Tertemiz bir sayfa hiç kirlenmemiş .. Sahne'mde oynancak hayal kalmadı ve artık şeyircilerin yanına inmenin vakti geldi ..

9.Sahne (Sonun Tekrar Başlamış Hali) : Anladım ki bende gerçekleri görmeyi istemiyormuşum ..

10.Sahne : Artık kanımın içinde dönüp dolaşan 4000 civarındaki zehirleri teker teker temizliyorum ..

11.Sahne : Etrafımda ki herkesin ağzında " yapamazsın " kelimeleri var anlayamıyorum .. Lütfen panzehir verin , lütfen ..

12. Sahne : Bazı şeyleri kimselerin yardımını almadan başarmak insanı o kadar çok güçlü hissettiriyor ki , korkularından uzaklaşmaya başlıyorsun ..

13.Sahne : Mutsuzluk=Dejavu

14.Sahne : Katlanmalıyım artık gözyaşlarıma ..

15.Sahne : Sıkıldım bu saçmalıklardan "ShittyFaceBook" ..

16 Sahne : Atarax=Hiç Bulamadığım Huzur

17 Sahne : Herşey bittimi sizce ? Yoksa en baştan mı başlıyorum ? Yoksa sahnenin başına mı dönüyorum ..              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder